Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа Ромео 145 1.3 боксер - малко разяснение, ако е възможно ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от Nikola_ss Покажи съобщение
    Здравейте, виждам че форума е стар но ще си позволя да пиша тук и се надявам някои да ми отговори на въпросчетата! И аз имам 145 1.3 BOXER, и също се оплаквам от висок разход на гориво около 14/100 градско.Смених ламбда сонда смених свещи и кабели и няма разлика и сега за първи път чувам за този МАП сензор.Въпросите ми са какво представлява тои и къде точно се намира на тази кола, скъп ли е как влияе на разхода? моята Алфа когато е студена предимно сутрин като я запаля и ако не и дам газ изгасва и е така докато не вдигне поне 10C, прекъсва доста въпреки че е с нови свещи кабели и сонда и е минала диагностика (уш нама грешки в компа), мирише много на суров бензин и патка от гърнетата които също са нови. Какво още трябва да сменя че да се оправи? Възможно ли е да е от този МАП сензор? БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!
    колега не мисля ч точно МАПа ти създава проблеми,но можеш да го провериш все пак измери с волтметър показанията му намира се на колектора в задния край отгоре правоъгълно с две болчета се захваща.мери между двете крайни кабела,като подаваш гас трябва да си сменя показанията,не помня от колко до колко но е около 1,3 до 4,5 волта,но не мисля че е от него,да не си правил нещо ремъци или нешо от сорта,ходил ли си на диагностика

    ---------- Post added at 21:19 ---------- Previous post was at 21:17 ----------

    Първоначално публикувано от hunter1989 Покажи съобщение
    Привет. И аз малко да попитам нещо в темата на колегата . Има ли разлика в радиаторите на 1.7 16в и 1.3 боксер ( за 145 ) Че моята е 1.7 ама радиатора ми тече , а от старата ми 145ка имам читав радиатор. Благодаря .
    пробвай не е толкова сложно,но е много вероятно
    alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
    alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от Nikola_ss Покажи съобщение
      Здравейте, виждам че форума е стар но ще си позволя да пиша тук и се надявам някои да ми отговори на въпросчетата! И аз имам 145 1.3 BOXER, и също се оплаквам от висок разход на гориво около 14/100 градско.Смених ламбда сонда смених свещи и кабели и няма разлика и сега за първи път чувам за този МАП сензор.Въпросите ми са какво представлява тои и къде точно се намира на тази кола, скъп ли е как влияе на разхода? моята Алфа когато е студена предимно сутрин като я запаля и ако не и дам газ изгасва и е така докато не вдигне поне 10C, прекъсва доста въпреки че е с нови свещи кабели и сонда и е минала диагностика (уш нама грешки в компа), мирише много на суров бензин и патка от гърнетата които също са нови. Какво още трябва да сменя че да се оправи? Възможно ли е да е от този МАП сензор? БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!
      колега, не бързай да сменяш датчици произволно. първо намери свестен майстор и провери датчика за температура на двигателя за еку-то.
      точка

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от marian2784 Покажи съобщение
        колега не мисля ч точно МАПа ти създава проблеми,но можеш да го провериш все пак измери с волтметър показанията му намира се на колектора в задния край отгоре правоъгълно с две болчета се захваща.мери между двете крайни кабела,като подаваш гас трябва да си сменя показанията,не помня от колко до колко но е около 1,3 до 4,5 волта,но не мисля че е от него,да не си правил нещо ремъци или нешо от сорта,ходил ли си на диагностика
        Минах диагностика но когато я минавах колата беше загряла и тогава не се дави не прави проблеми, пак отчиташе че гори доста но майсора не знае6е от какво!!! Днес ходих и си запазих час след 1 седмица пак за диагностика и му казах да замери всички датчици сензори сонди и т.н. А относно ремъци ролки не съм сменял скоро, имам още 20 000км докато доиде техният ред! Единственото по сложно нещо което съм правил по колата е че преди година сдухах гарнитурите на главите нищо др.
        Attached Files
        Last edited by tonov; d.m.y г., 23:10.

        Comment


        • #49
          точно това ще направя благодаря! Нещо не съм на ти с този сайт още надявам се че ще ме извините.
          Attached Files
          Last edited by Nikola_ss; d.m.y г., 16:27.

          Comment


          • #50
            Направих си един експеримент който мисля че ми доказа че МАП сензора ми работи. Изключих го и я запалих без него и загряла да е пак изгасва и се форсира трудно а като го включа всичко е наред, което според мен означава че проблема е другаде! Да попитам къде се намира този датчик за температурата на двигателя за еку-то?

            ---------- Post added at 17:46 ---------- Previous post was at 17:41 ----------

            Comment


            • #51
              като застанеш пред мотора,се намира от ляво,в задния край на блокасвали си резонансната кутия на въздушния филтър за да имаш място.неговата букса е синя с два кабела,там има и една друга с една кабелан обувка тя е за уреда на таблото и не те интересува,ако развиваш да знаеш че трябва да източиш антифриза че тоя датчик е забучен да измерва неговата температура и ще изтече ако го развиеш.знаеш ли как да го измериш,какви стойности да очакваш?трябва да го мериш веднъж на студен и веднъж на топъл мотор,по-лесно е да измериш на буксата на екуто.краче 13 кафяв кабел е
              при 20градуса-3,74к ома
              при 40-1,69к ома
              при 60-798 ома
              при 80-377 ома
              успех
              Last edited by marian2784; d.m.y г., 18:24.
              alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
              alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

              Comment


              • #52
                Благодаря за отговора утре ще пробвам.Колега да те попитам твоята ако е в ред колко ти гори градско извънградско?
                Last edited by Nikola_ss; d.m.y г., 19:20.

                Comment


                • #53
                  ами миналата година преди да сложа газ от бг до тук ми легна7.8 на 100.
                  при 90-100км/ч,иначе е повече като я натискаш.сега ми гори 9-10 смесено бензин/газ
                  alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
                  alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

                  Comment


                  • #54
                    Тоя мотор на бензин гори 5.5-8 литра. на газ 7-12.Ако е извън тия показатели е ли са ремонт или за боклука.
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #55
                      Благодаря за информацията относно разхода. Видях къде стои този датчик не съм го вадил не съм го мерил все още но се чудех дали е възможно да работи но да не отчита правилно заради това, че имам нещо като ръжда в антифриза и стои кафяв и има много утайки? Правил съм промивки опити но като го сменя и пак се уцветява може и старите и собсвеници да са я карали с обикновенна вода и това всъщност да е котлен камък, който да е полепнал по този датчик и да не отчита правилно?

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от Nikola_ss Покажи съобщение
                        Благодаря за информацията относно разхода. Видях къде стои този датчик не съм го вадил не съм го мерил все още но се чудех дали е възможно да работи но да не отчита правилно заради това, че имам нещо като ръжда в антифриза и стои кафяв и има много утайки? Правил съм промивки опити но като го сменя и пак се уцветява може и старите и собсвеници да са я карали с обикновенна вода и това всъщност да е котлен камък, който да е полепнал по този датчик и да не отчита правилно?
                        Mного ме съмнява че това е "добавка за запушване на радиатори" или някаква подобна гад,тя има такъв ръждив цвят.Моя като беше спукан един "майстор" се опита да ми я пробута да си я сипя в колата но аз предпочетох да си сменя радиатора.Виждал съм доста поръжения от нея на коли на приятели-като прецакани водни помпи,запушване на радиаторчрто на парното и какви ли още не поразии.
                        Alfa Romeo146 1.6i BOXER 96г.

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от Nikola_ss Покажи съобщение
                          Благодаря за информацията относно разхода. Видях къде стои този датчик не съм го вадил не съм го мерил все още но се чудех дали е възможно да работи но да не отчита правилно заради това, че имам нещо като ръжда в антифриза и стои кафяв и има много утайки? Правил съм промивки опити но като го сменя и пак се уцветява може и старите и собсвеници да са я карали с обикновенна вода и това всъщност да е котлен камък, който да е полепнал по този датчик и да не отчита правилно?
                          Колега, моята като я купих предишният собственик беше сипвал някаква подобна смрад в радиатора и в цялата охладителна система пбщо взето беше батак. След 3 дни прекарани в гаража успях да я почистя и после 2 години антифриза беше кристално чист. 2 бутилки Кислол(продава се в железариите) и 4 пакетчета сода-бикарбунат. разреждаш 1 л. Кислол в 5 литра чешмяна вода. Пълниш охладителната система и палиш мотора да поработи 3-5 минутки. После източваш и гледаш да не вдишваш от изпаренията на кислола. повтаряш тази процедура в второто шише, след което пълниш с 5 л. вода, в която си разтворил 2 пак. Сода - палиш за 15-20 минути, Източваш, след което повтаряш пак със 5 л. Вода с разтворена Сода и накрая една промивка с чиста вода, като с Водата аз покарах 20-30 км. (2 дни) източваш и източих. Накрая сипах минерален антифриз(червен) и беше перфектна, дори започна да вдига работна температура по-бързо! Така си реших проблема аз, но не разбрах дали твоят радиатор е здрав, ако е здрав, действай, този метод работи, ако не е здрав, Извинявам се за 10-те изречения спам!
                          In God we trust, all others pay cash.
                          Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
                          Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance

                          Comment


                          • #58
                            Радиаторът ми е здрав, имам перфектно парно! Ще направя тези промивки с сода и кислол но на пролет, че сега вече е студено и не ми се занимава и много благодаря за съвета колега .Но ме притеснява единствено този голям разход на гориво.Вчера източих антифриза и извадих този датчик зкачих го на уредчето и като го нагрея малко си мени стоиностите като студен показваше 4,04к ома а като го нагрея падаше до 2,10к ома пробите ги правех като му потопя края в топла или студена чаша вода?

                            Comment


                            • #59
                              ---
                              Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 23:46.
                              Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                              Comment


                              • #60
                                Аз съм от Силистра и тук няма майстор който да му се занимава с BOXER.Ще отида до Варна но ако може да ми препоръчате къде да отида на диагностика?!? Аз по горе бях написал че не ми работеше ламдата и я смених, смених свещи кабели и пак прекъсва като е студена и гори много "бензин" аз нямам АГУ. Но ще отида когато си взема книжката понеже ми я взеха за превишена скорост и сега това ми е голяма пречка.

                                Comment

                                Working...
                                X